loading...
فوتبال بانوان سیستان بلوچستان
admin بازدید : 28 پنجشنبه 05 دی 1392 نظرات (0)
پس از قبول سرمربیگری کویت
آزمون: می‌خواهم کارهایی انجام دهم که به یادگار بماند

  سرمربی سابق تیم ملی زیر 14 سال دختران ایران می‌گوید با قبول پیشنهاد سرمربیگری کویت می‌خواهد کارهایی انجام دهد که به یادگار بماند.
مریم آزمون در گفت‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره قبول سرمربیگری تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال بانوان کویت گفت: شب گذشته با آنها صحبت کردم. قرار است ویزا و قرارداد نهایی بیاید و من هم از سال 2014 کارم را در این کشور آغاز کنم.
وی درباره چگونگی پیشنهاد مربیگری‌اش از فدراسیون کویت، اظهار داشت: یک دوره کلاس مربیگری به مدت 8 روز در کویت برگزار شد و آنها هم برای اولین بار یک مربی محجبه می‌دیدند. با توجه به اینکه حجاب برای بانوان مسلمان این کشور اهمیت دارد با من صحبت کردند که در ایران فعالیتم به چه صورت است.
آزمون ادامه داد: پرونده و رزومه کاری من را دیدند. البته کویت یک مربی خارجی مرد داشت که از او راضی نبودند. به من گفتند اگر به شما پیشنهاد سرمربیگری کنیم قبول می‌کنید، که من هم گفتم باید شرایط را ببینم. فدراسیون فوتبال کویت گفت می‌خواهد من از سال 2014 کارم را در این کشور شروع کنم. من هم با شجاعی، نایب‌رئیس بانوان صحبت کردم و او هم گفت این پیشنهاد برای حفظ ارتباط بین دو کشور خوب است.
سرمربی سابق فوتبال زیر 14 سال دختران ایران با بیان اینکه برای اولین بار است در این رشته یک مربی هدایت کشور دیگری را برعهده می‌گیرد، عنوان کرد: هر شرایطی که خواسته‌ام این کشور برایم مهیا کرده است. قرارداد هم یکساله بستم، البته آنها تمایل داشتند مدت قرارداد بیشتر باشد که من همان یک سال را امضا کردم. دوست دارم کارهایی در این کشور انجام دهم که به یادگار بماند. فکر می‌کنم باید از پایه کارم را شروع کنم. تا جایی که می‌دانم آنها یک تیم بیشتر ندارند.
وی درباره رویارویی با مربیان ایرانی در مسابقات فوتسال غرب آسیا که در کویت برگزار می‌شود، گفت: کویت میزبان مسابقات غرب آسیا است که شهریورماه برگزار می‌شود. البته کویت رنکینگ پایینی دارد.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    مهمترین دلیل انصراف تیم فوتبال بانوان سیستان و بلوچستان را چه می دانید
    جدو ل لیگ برتر
    آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 108
  • بازدید سال : 215
  • بازدید کلی : 2,756
  • انرژی مثبت
    اگر از اندیشیدن به دیروز دست برنداری فردای بهتری در کار نخواهد بود
    فال روزانه