loading...
فوتبال بانوان سیستان بلوچستان
admin بازدید : 7 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

برترین بازیکن زن جهان 2013

آنجرر برترین بازیکن زن فوتبال جهان در سال 2013
به گزارش مشرق، مراسم انتخاب برترین‌های فوتبال جهان در زوریخ سوییس برگزار شد و نادین آنجرر، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال زنان آلمان به عنوان برترین بازیکن زن فوتبال جهان در سال 2013 انتخاب شد. 

 

آنجرر: تصور نمی‌کردم برنده جایزه برترین فوتبالیست زن سال باشم
به گزارش مشرق، نادین آنجرر، دروازه‌بان تیم ملی بانوان آلمان که سال گذشته به همراه ژرمن‌ها برای ششمین دوره متوالی قهرمان جام ملت‌های اروپا شد، پس از دریافت جایزه بهترین فوتبالیست زن سال 2013 اظهار داشت: باید بگویم که کمی تعجب کردم اما بابت دریافت این جایزه از همه آنهایی که به من رای داده‌اند، تشکر می‌کنم. من فقط می‌خواهم به مارتا و ابی ومباک (2 نامزد دیگر دریافت جایزه برترین بازیکن زن سال) که آنها هم سالی باورنکردنی داشتند، ادای احترام کنم.

آنجرر افزود: یک بازیکن هرگز به تنهایی نمی‌تواند چنین موفقیتی را کسب کند. من باید از هم‌تیمی‌هایم و همینطور مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی بانوان آلمان تشکر کنم. او مرا به سطحی رساند که هرگز تصورش را نمی‌کردم. همچنین باید از همه اعضای خانواده‌ام که همیشه با تمام وجود از من حمایت کردند، قدردانی کنم. ضمن اینکه دوستانم نیز همواره حامی من بوده‌اند. از همه متشکرم.

 

admin بازدید : 12 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

هفته هفدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال بانوان از سوم بهمن ماه آغاز می شود که تنها یک بازیکن محروم از تیم پالایش و گاز ایلام نمی تواند تیم خود را همراهی کند.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، به دلیل فحاشی و توهین به داور فرشته بزونه بازیکن شماره 4 تیم پالایش و گاز ایلام در دیدار تیمش با آینده سازان میهن محروم است. رای انضباطی این بازیکن نیز پس از بررسی از سوی کمیته انضباطی اعلام خواهد شد.
برنامه بازیهای هفته هفدهم به شرح زیر است:
پنجشنبه 3/11/92
استقلال تهران-شهرداری بم-پردیس-تهران-ساعت 14:00
دلوار کشتی جنوب بوشهر-ملوان بندر انزلی-شهید بهشتی-بوشهر-ساعت 14:00
وحدت گرگان-فولاد نورد کوه سیرجان-آزادی-گرگان-ساعت 11:00
پاس همدان-نگاردژ شیراز-مفتح-همدان-ساعت 13:00
آینده سازان میهن-پالایش و گاز ایلام-نجف آباد-اصفهان-ساعت 11:00
admin بازدید : 11 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)
سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان بانوان درباره شرایط اردوهای انتخابی و وضعیت بازیکنان به نکاتی اشاره کرد.

 

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، مریم ایراندوست-سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان بانوان گفت: اردوهای انتخابی تیم ملی روند مطلوب خود را سپری کرده و معتقدن بازیکنان پس از برگزاری هر اردو و دعوت به مرحله بعد ، بهتر می شوند. اردوی اول از بازیکنان استانهایی دعوت کردیم که یا امکانات لازم برای حضور در لیگ های فوتبال را نداشته و یا از لحاظ امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مشکل داشتند که وضعیت این بازیکنان از لحاظ فنی تا حدودی پائین بود. در اردوی دوم نیز از بازیکنانی دعوت کردیم که تا کنون به اردوی تیم ملی دعوت نشده و در استانهای خود در تیم های فوتبال بازی می کردند.این اردو نسبت به اردوی اول بهتر بود چرا که بازیکنان از لحاظ سطح فنی و تاکتیکی خوب بودند.
سرمربی تیم ملی در ادامه بیان کرد: اردوی بعدی  تیم ملی از 26 بهمن ماه به مدت 3 روز برگزار می شود که این اردو مخلوطی از بازیکنان در اردوی انتخابی اول و دوم هستند تا شرایطشان را بهتر سنجیده و برترین ها را به اردوی انتخابی نهایی دعوت کنیم . اردوی چهارم نیز از 21 اسفند ماه آغاز می شود که این اردو نیز از بازیکنان انتخاب شده در اردوی سوم و بازیکنانی که قبلا تجربه حضور در تیم ملی را داشته اند، است. قصد داریم تا از تمام پتانسیل فوتبال بانوان استفاده کنیم و بازیکنان برتر را به اردوی تیم ملی دعوت کنیم.
وی درباره اردوهای تدارکاتی تیم ملی در سال 93 گفت: سال آینده چون لیگ برتر فوتبال تمام می شود و اکثر بازیکنان استانها امکانات و شرایط تمرین را ندارند قصد داریم تا هر هفته اردوی تدارکاتی داشته باشیم تا بر روی فعالیتهای بدنسازی کار کنیم چون تیم های ملی  همیشه از لحاظ بدنسازی با مشکل مواجه هستند.ضمن اینکه تورنمنت بین المللی و بازی تدارکاتی با تایلند، اوکراین،روسیه و یک تورنمنت داخلی پیش بینی کرده ایم که امیدواریم با حمایت همه جانبه مسئولین فدراسیون برنامه هایمان اجرا شود.
admin بازدید : 8 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)
اخبار کمیته انضباطی
جریمه ۲۰ میلیون ریالی برای مس پارس و محرومیت بازیکن ایلام

تیم فوتسال بانوان مس پارس به دلیل عدم حضور در بازی مقابل پرسپولیس جریمه نقدی شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم مس پارس اصفهان و پرسپولیس از سری رقابتهای لیگ برتر فوتسال در تاریخ 6/10/92 قرار بود تا به میزبانی اصفهان برگزار شود که تیم مس پارس اصفهان از حضور در این مسابقه انصراف داد. بر همین اساس کمیته انضباطی تیم مس پارس اصفهان را منطبق با ماده 30 آئین نامه انضباطی 3 بر صفر بازنده و این تیم را به 20 میلیون ریال جریمه نقدی کرد.

همچنین دیدار دو تیم پالایش گاز ایلام و همیاری شهرداری آذربایجان غربی از سری رقابت های لیگ برتر فوتبال در تاریخ 28 آذرماه برگزار شد که از سوی فرشته بزونه، بازیکن تیم پالایش گاز ایلام تخلفاتی مبنی بر اهانت به داور مسابقه صورت گرفت. بر همین اساس وی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم ملی و پرداخت یک میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

admin بازدید : 10 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)
سیلویا ناید برترین مربی زن سال 2013 شد

سیلویا ناید (آلمان) به عنوان برترین مربی زن سال 2013 انتخاب شد.

 مراسم اهدای توپ طلای فیفا امشب در مقر فیفا در شهر زوریخ سوئیس برگزار شد و برترین مربی زن سال 2013 انتخاب شد.

رالف کلرمن (ولفسبورگ)، سیلویا ناید (آلمان)، پیا سانداژ (سوئد) نامزدهای این بخش بودند که سیلویا ناید از آلمان این عنوان را کسب کرد. جایزه وی را روی هاجسون سرمربی تیم ملی انگلیس به وی اهدا کرد.

admin بازدید : 12 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
بازیکنان دوپینگ روحی شده‌اند
ایراندوست: از زمانی که سرمربی تیم ملی شده‌ام همه می‌خواهند خودشان را نشان دهند

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان اعتقاد دارد از وقتی هدایت بانوان را برعهده گرفته همه بازیکنان در تلاش هستند با ارائه بازی خوب خودشان را نشان دهند.

مریم ایراندوست در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره برگزاری اردوهای تیم ملی، گفت: در اردوی اول از بازیکنانی دعوت کردیم که تیمی در لیگ ندارند، چون این بازیکنان شرایط تمرینی نداشتند، آماده نبودند. در اردوی دوم با توجه به اینکه بازیکنان دعوت شده در مسابقات لیگ شرکت می‌کنند نسبت به بازیکنان قبلی بهتر بودند. با برگزاری یک اردو نمی‌توان بازیکنان را سنجید، اما در اردوهای آینده می‌توانیم ببینیم بازیکنان در چه سطحی هستند.

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    مهمترین دلیل انصراف تیم فوتبال بانوان سیستان و بلوچستان را چه می دانید
    جدو ل لیگ برتر
    آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 38
  • بازدید سال : 145
  • بازدید کلی : 2,686
  • انرژی مثبت
    اگر از اندیشیدن به دیروز دست برنداری فردای بهتری در کار نخواهد بود
    فال روزانه