loading...
فوتبال بانوان سیستان بلوچستان
admin بازدید : 32 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

لیونل مسی ایرانی‌الاصل و اهورایی!+عکس

         

 

 

شاید تعجب کنید، اما باید بدانید که حقیقت دارد. لیونل آندرس مسی، فوتبالیست آرژانتینی عضو باشگاه بارسلونا، مثل قریب به اتفاق مفاخر جهانی، نژادی آریایی و تباری ایرانی دارد!

به گزارش پیام نو، امید مهدی‌نژاد شاعر، روزنامه‌نگار و طنزنویس، در یادداشتی طنز و خواندنی در صفحه فیس بوک خود نوشته است:
آیا می‌دانید «لیونل مسی» ایرانی‌الاصل و فردی کاملاً اهورایی است؟
شاید تعجب کنید، اما باید بدانید که حقیقت دارد. بله. لیونل آندرس مسی، فوتبالیست آرژانتینی عضو باشگاه بارسلونا، مثل قریب به اتفاق مفاخر جهانی، نژادی آریایی و تباری ایرانی دارد. برای توضیح این حقیقت باید به نود و سه سال پیش برگردیم.

 

admin بازدید : 7 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)
admin بازدید : 8 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

لغو یک دیدار از رقابتهای لیگ برتر فوتبال بانوان

کمیته مسابقات بانوان از تغییر یک دیدار از سری رقابتهای لیگ برتر فوتبال بانوان در روز پنجشنبه 19 دی ماه خبر داد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، دیدار دو تیم ملوان بندر انزلی و آینده سازان میهن در هفته شانزدهم که روز نوزدهم دی ماه قرار بود برگزار شود لغو و به تاریخ دیگری موکول شد.
اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می شود.
 
 
admin بازدید : 7 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)
کاستا 7.5 هزار دلار از ما طلب داشت
شجاعی: استقلال از پایه مشکل دارد/ هلنا با سیستم ما هماهنگ نبود

نایب‌رئیس بانوان فدراسیون فوتبال اعتقاد دارد تیم استقلال از پایه و اساس مشکل دارد و از نظر مالی خوب حمایت نشده است.

فریده شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره معرفی سرمربیان تیم‌های ملی در رده‌های مختلف، گفت: در حال حاضر منتظریم تا تکلیف آزمون برای حضور در کویت روشن شود، چرا که قصد داریم در صورتی که وی در ایران بماند یکی از رده‌ها را به او بسپاریم. بنابراین هنوز تکلیف مربیان رده‌های سنی زیر 14 و 16 سال دختران مشخص نیست.

شجاعی در پاسخ به این سوال که مرضیه جعفری، سرمربی تیم فوتبال بم در چند دوره نتیجه خوبی گرفته، چرا از وی در رده سنی پایه استفاده نمی‌شود، عنوان کرد: جعفری جزو گزینه‌های ما است، اما در فدراسیون فقط من تصمیم‌گیرنده نیستم و کمیته آموزش هم تصمیم‌گیرنده است. منکر موفقیت‌های جعفری نمی‌شوم. او در تیم بم، مدیریت خوب، پول، اسپانسر و بازیکنان خوبی داشته، نمی‌گویم هر مربی از پس این امکانات برمی‌آید، اما اینها امتیازهای زیادی است. از طرفی باید ببینیم جعفری می‌تواند در رده پایه کار کند یا نه؟ یا می‌تواند بازیکن‌سازی کند.

admin بازدید : 9 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

تیم اصفهان

پیشنهاد فدراسیون فوتبال برای برگزاری تورنمنت بانوان در اصفهان

به گزارش خبرگزاری دانشجویان فدراسیون فوتبال به باشگاه آینده سازان میهن نجف آباد پیشنهاد داده که تورنمنت چهارجانبه‌ای را در اصفهان میزبانی کند.

 

مدیرعامل باشگاه آینده سازان میهن نجف آباد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اصفهان، اظهارکرد: علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال به باشگاه پیشنهاد داده که تورنمنت چهارجانبه فوتبال بانوان در دهه فجر در اصفهان برگزار شود.

 

سعید موحدی ادامه داد: این پیشنهاد مبنی بر حضور تیم‌های تیم ملی زیر 19 سال ایران، شهرداری بم، ملوان بندر انزلی و آینده سازان میهن نجف آباد است.

 

وی افزود: قرار شده تمامی هزینه‌های میزبانی این تورنمنت بر عهده باشگاه باشد و در صورت توافق ما، تیم آینده سازان می‌تواند در تورنمنت دیگری در اسفندماه با حضور تیم ملی روسیه و تیم‌های باشگاهی دیگر شرکت کند.

 

مدیرعامل باشگاه آینده سازان میهن نجف آباد اضافه‌کرد: مشکلات مالی سبب می‌شود قبول این میزبانی بسیار سخت شود.

admin بازدید : 10 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

شجاعی

شجاعی: فوتبال بانوان باید مانند فوتسال رشد کند

 

نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال گفت: ما قصد داریم تا فوتبال بانوان نیز مانند فوتسال رشد چشمگیری داشته باشد.

 

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، فریده شجاعی، اظهار کرد: اردوهای تیم ملی فوتبال و فوتسال طبق برنامه‌های کادر فنی برگزار می‌شود تا بازیکنان برای بازی‌های پیش روی خود آماده باشند. اردوی تیم ملی فوتبال بزرگسالان در حال حاضر در مرحله استعدادیابی و انتخابی است. اردوی تیم ملی 19 سال نیز از اواسط دی ماه و اردوی فوتسال هم به زودی برگزار خواهد شد تا ملی پوشان با انجام تمرینات زیر نظر کادر فنی، آمادگی کامل را برای شرکت در رقابت‌های غرب آسیا و قهرمانی آسیا داشته باشند.

 

 

admin بازدید : 5 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)
مسابقات فوتسال بانوان قهرمانی آسیا فروردین 94 برگزار می‌شود

نخستین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در فوتسال بانوان فروردین 94 برگزار خواهد شد.

 

                    

به گزارش خبرگزاری فارس، کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به کشورهای عضو درخواست کرد تا آمادگی‌شان را برای حضور در مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا در بخش بانوان اعلام کنند.

بر این اساس ایران، چین، ژاپن، اندونزی، کره‌جنوبی، اردن، ازبکستان، ویتنام، تایلند و مالزی اعلام آمادگی کرده‌اند، اما میزبان هنوز مشخص نیست.

نخستین دوره این مسابقات قرار است فروردین 94 برگزار شود.

 

admin بازدید : 10 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

 

   

علی سربیشه‌ای در گفتگو با «نسیم»  اخبار کذبی را مطرح کرد که به آن اشاره و توضیحات کامل را خواهیم داد

وی در گفتگو با این خبرگزاری عنوان کرد: تعدادی از بازیکنان تیم فوتبال بانوان سیستان و بلوچستان در پی شکست‌های اخیر در لیگ برتر از ترکیب تیم جدا شدند. به همین علت اعضای تیم طی هفته دهم لیگ برتر در بازی مقابل تیم بوشهر به حد نصاب نرسیده و در نتیجه تیم از دور رقابت‌ها کناره‌گیری کرد. تلاش می‌کنیم با تعامل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان برای شناسایی بازیکنان با استعداد در مدارس برای تیم بانوان استان گام‌های مفید و مؤثری برداریم

دبیر هیأت فوتبال سیستان و بلوچستان از کناره‌گیری تیم فوتبال بانوان استان به علت کمبود بازیکن از رقابت‌های لیگ برتر خبر داد/ 'این تیم به علت عدم حضور تیم در بازی مقابل تیم شهرستان بوشهر به پرداخت جریمه 20 میلیون ریالی محکوم شده است'

در پی انتشار این خبر باید به علی سربیشه ای گفت آقای دبیر هیات :چرا اخبار دروغ به مردم می گویید تعداد بازیکنان به حد نصاب نرسید یا شما در زابل تشریف داشتید و تیم را اعزام نکردید و از دو هفته قبل  اعلام انصراف نمودید اگر مسلمان هستید اخبار دروغ به مردم نگویید و دلایل کناره گیری را بی بازیکنی اعلام نکنید به مردم بگویید وقتی تیم بانوان بدنبال اعزام به مسابقه با بوشهر بودتلفن خود را خاموش کردید و در زابل بودید و به التماسها و خواهشهای بازیکنان توجه نکردید حالا علت کناره گیری را به حدنصاب نرسیدن بازیکنان اعلام می کنید در حالی که خود کوتاهی کردید از خدا که نمی توانید حقیقت را پنهان کنید روزی مردم استان و فوتبالدوستان به حقیقت ماجرا  پی خواهند برد و شما باید جوابگوی ظلمهایی که در حق فوتبال بانوان کردید ،باشید

لازم بذکر است تیم بانوان از نظر بازیکن مشکلی نداشت و تنها دلیل کناره گیری را عدم حمایت مسئولین هیات از این تیم باید دانست

admin بازدید : 12 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

ایراندوست

ایراندوست اسامی بازیکنان دعوت شده به دومین اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال بانوان را اعلام کرد. در این لیست نامی از ستاره سیستان و بلوچستان سمانه رمرودی نیست  امیدواریم  این بازیکن در اردوهای بعدی تیم ملی دیده شود
به گزارش سایت رسمی فدراسیون، سمانه چهکندی-مهدیه مولایی-طوبی القاسی-الهام انصاری-مهدیه آمیغی از کرمان، معصومه حسرتی-مهسا پورمحمدیان-فروغ موری-ستاره حبیب زاده از گیلان، پریا خلیل زاده از آذربایجان غربی، الناز اصغری-سحر نصیری-آیسان رضایی-سمیرا اسماعیلی-سهیلا کیانی از آذربایجان  غربی، مانیا آسادوریان، هستی حشمتی،فاطمه عادلی از اصفهان، آیناز فلاح-ربابه رضالو-سمانه قاشیه-فاطمه حاج قاسمی از تهران، فریبا ترک-مرضیه نیکخواه از همدان، زینب هزاریان از بوشهر، شیوا غلام فاضلی و مریم نامی از گلستان، مهسا کمالی از زنجان نفراتی هستند که از سوی مریم ایراندوست-سرمربی تیم ملی دعوت شدند تا از تاریخ 19 تا 23 دی ماه تمرینات خود را در کمپ تیم های ملی آغاز کنند.

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    مهمترین دلیل انصراف تیم فوتبال بانوان سیستان و بلوچستان را چه می دانید
    جدو ل لیگ برتر
    آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 52
  • بازدید سال : 159
  • بازدید کلی : 2,700
  • انرژی مثبت
    اگر از اندیشیدن به دیروز دست برنداری فردای بهتری در کار نخواهد بود
    فال روزانه