loading...
فوتبال بانوان سیستان بلوچستان
admin بازدید : 10 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)
پاس همدان
باشگاه از نظر مالی ضعیف عمل کرده است
بیات: بازیکنان‌مان حتی کفش هم ندارند/ زمزمه‌هایی در تیم می‌شنوم

سرمربی تیم فوتبال بانوان پاس همدان گفت: باشگاه در مورد مسائل مالی ضعیف عمل کرده و نمی‌دانم اگر پول نرسد به چه سرنوشتی دچار خواهیم شد.

 

                    

سیما بیات در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره تساوی تیمش مقابل ملوان در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان گفت: بازی خوبی ارائه کردیم. حتی 2 فرصت تک به تک را از دست دادیم و در واقع با بی دقتی بازیکن‌مان توپ وارد دروازه حریف نشد. حتی دروازه‌بان هم جا ماند، اما بدشانسی آوردیم.

وی با بیان اینکه برد حق تیم پاس بود، اظهار داشت: با روحیه خوب به این بازی آمدیم و بعد از باخت 5 بر یک که در نیم‌فصل اول داشتیم، حقمان در این مسابقه پیروزی بود. بازیکنان ما در نیم‌فصل دوم واقعاً پیشرفت داشته‌اند، اما متاسفانه باشگاه از نظر مالی ضعیف عمل کرده است.

سرمربی پاس همدان با بیان اینکه باشگاه هنوز ریالی به بازیکنان پرداخت نکرده، عنوان کرد: اگر دستمزد بازیکنان پرداخت شود، عملکردشان بهتر می‌شود. نمی‌دانم این اتفاق رخ می‌دهد یا نه. دستمزد بازیکنان پرداخت نشود نمی‌دانم تیم ما چه سرنوشتی خواهد داشت. من زمزمه‌هایی از بازیکنان می‌شنوم که اگر پول نگیرند دیگر بازی نمی‌کنند. آنها حتی یک جفت کفش هم ندارند.

 

admin بازدید : 10 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)
هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان
استقلال در حسرت اولین برد نیم‌فصل دوم ماند/ تساوی ملوان مقابل پاس همدان

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان در حالی امروز برگزار شد که استقلال به دلیل تغییر زمین اجازه بازی با ایلام را پیدا نکرد.

 

                    

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز با برگزاری 4 دیدار و با برتری ملوان، شهرداری بم و آینده‌سازان پیگیری شد.

در حالی که قرار بود از ساعت 14 امروز استقلال با پالایش گاز ایلام بازی کند، اما این بازی به دلیل آماده نبودن زمین آبی‌پوشان لغو شد. این در حالی است که استقلال در نیم‌فصل دوم نتوانسته هیچ بردی را به نام خود ثبت کند و فقط 2 برد در نیم فصل اول داشته است. حتی برخی از بازی‌های استقلال به دلیل مشکلات مالی لغو شد. البته فدراسیون فوتبال اخیراً 20 میلیون تومان به این تیم کمک کرده است.

در دیگر دیدار مهم هفته ملوان بندرانزلی به تساوی یک بر یک مقابل پاس همدان رضایت داد.

شهرداری بم هم با نتیجه 6 بر یک موفق شد شهرداری ارومیه را از پیش رو بردارد تا با اقتدار در صدر جدول باقی بماند.

 

 

admin بازدید : 7 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)
در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان صورت گرفت
نخستین امتیاز بانوان پاس همدان بعد از 3 شکست متوالی

تیم فوتبال بانوان پاس همدان بعد از سه هفته ناکامی در همدان برابر تیم ملوان بندر انزلی به تساوی رسید تا به نخستین امتیاز دور برگشت خود دست پیدا کند.

 

                    

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسابقات فوتبال لیگ برتر بانوان باشگاه‌های کشور شب گذشته پیگیری شد که در یکی از این رقابت‌ها تیم پاس همدان در ورزشگاه شهدای قدس همدان برابر تیم ملوان بندر انزلی به میدان رفت و در نهایت به نتیجه تساوی رضایت داد.

تیم فوتبال بانوان پاس همدان در حالی به مصاف تیم شمالی خود رفت که در سه بازی گذشته خود برابر آینده‌سازان میهن نجف‌آباد، دلوار کشتی جنوب بوشهر و هیئت فوتبال گرگان موفق به برد نشده بود و سرانجام در این هفته به یک امتیاز خانگی دست پیدا کرد.

در این بازی که در ورزشگاه شهدای قدس شهر همدان برگزار شد تیم پاس ابتدا در دقیقه 31 توسط مرضیه نیکخواه به گل رسید و در مقابل در دقایق پایانی نیمه اول گل مساوی را دریافت کرد.

این نتیجه تا انتهای بازی ادامه داشت که تیم فوتبال بانوان پاس شرایط برتری بر تیم میهمان را داشت و در آخرین فرصت به دست آمده فاطمه اردستانی در حالی که دروازه‌بان حریف را از پیش رو برداشته بود نتوانست به گل برسد و هر دو امتیازات را تقسیم کردند.

تیم فوتبال بانوان پاس همدان با کسب این تساوی 20 امتیازی شد و توانست جایگاه خود را در رده پنجم جدول تثبیت کند و در مقابل تیم ملوان بندر انزلی 34 امتیازی شد و در مکان سوم جدول 12 تیمی لیگ برتر بانوان قرار گرفت.

 

admin بازدید : 13 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

آغاز تمرینات تیم ملی فوتبال دختران زیر 19 سال از 23 دی

دور نخست اردوی تیم ملی فوتبال دختران در رده سنی زیر 19 سال از 23 دی ماه آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از مشخص شدن کادر فنی تیم ملی فوتبال دختران در رده سنی زیر 19 سال قرار است نخستین اردوی تیم ملی از 23 تا 28 دی برگزار شود.

مریم جهان نجاتی مربی تیم ملی در گفت وگو با فارس، در این باره گفت: ما مسابقات قهرمانی آسیا را در سال آینده پیش رو داریم. فکر می کنم حتی با آغاز اردوها از دی ماه ما نسبت به برنامه مان عقب تر هستیم. چرا که اردیبهشت ماه ترافیک کاری زیاد است و ممکن است با مشکل مواجه شویم.

وی درباره نفرات دعوت شده به اردو، اظهار داشت: درباره تغییر اسامی و دعوت از بازیکنان باید کادر فنی تصمیم بگیرد و من اطلاعی ندارم.

نجاتی همچنین درباره تساوی تیمش مقابل دلوار کشتی، اظهار داشت: بازیکنان ما آماده بودند و موقعیت گل هم داشتیم و آمده بودیم یک امتیاز را از بوشهر بگیریم. آنها در جام حذفی ما را شکست داده بودند و حالا هم در این مسابقه دست کم گرفته بودند که موفق شدیم یک امتیاز از این مسابقه بگیریم.

admin بازدید : 8 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

دختری که رکورد مسی را شکست؛ به دنبال شكستن ركورد دايي  

ملکه فوتبال جهان پس از شكستن ركورد مسي اميدوار است در سال های آینده رکورد گلزنی علی دایی در زمینه ملی را بشکند!

به گزارش جام نيوز، فوتبال ورزشی نیست که فقط در انحصار مردان باشد. استعدادهای شگفت انگیزی در این زمینه در فوتبال دنیا وجود دارند.

یکی از استثناهای فوتبال زنان دنیا مارتا داسیلوا بازیکن تیم ملی زنان برزیل است. تکنیک این مهاجم 27 ساله با رونالدینیو مقایسه می شود. او تکنیک فوق العاده ای دارد و با توانایی هایی که در این زمینه دارد موفقیت های زیادی را به دست آورده است.

مارتا تا به حال 5 بار پیاپی به عنوان برترین فوتبالیست سال زن دنیا شناخته شده است و از لحاظ کسب این جایزه از مسی هم پیشی گرفته است!

مارتا که برترین بازیکن تاریخ فوتبال زنان هم به شمار می رود هم اکنون در تیم تریسوی سوئد بازی می کند. جالب است بدانید او بابت بازی کردن در این تیم هر سال 400 هزار یورو دستمزد می گیرد که در تاریخ فوتبال زنان دنیا بی سابقه است. او با این دستمزد که البته رقم قابل توجهی در فوتبال مردان به شمار نمی رود به گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال زنان تبدیل شده است.

مارتا در کشورش با رونالدینیو مقایسه می شود، هم از لحاظ تکنیک هم از لحاظ شباهت ظاهری. او در 72 بازی ملی خود 80 گل ملی هم زده است، شاید او رکورد علی دایی در زمینه گلزنی در رده ملی را هم بشکند!

مارتا کاندیدای دریافت توپ طلای فوتبال زنان در سال 2013 است. او با کسب این جایزه فاصله رکوردی خود را با مسی بیشتر می کند.

admin بازدید : 8 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)
امروز خبری در وب تخصصی فوتسال بانوان قرار گرفت که ضمن تشکر از نویسنده خبر آن را در وب قرار میدهم امیدوارم بانوان فوتیالیست استان با خواندن این خبر احساس تنهایی نکنند و بدانند ما تا  رسیدن به خواسته های بحق آنان سکوت نخواهیم کرد
ما منتظر مساعدت مسوولین برای

 بازگشت تیم سیستان و بلوچستان به لیگ برتر فوتبال هستیم

دوست عزیزی برامون کامنت گذاشته که شما هیچ پیگیری در رابطه با کناره گیری تیم سیستان و بلوپستان نکردید.واقعا هم حق دارند،بنده به دلیل مشغله های اخیر آنچنان که باید و شاید نتونستم پیگیر این مورد باشم!البته من هم مقصر نبودم چرا که وقتی سرچ کردم تنها یک خبر مربوط پیدا کردم و متاسفانه دنیای ما دنیای رسانه شده است،هر که بیشتر دیده شود،امکانات و شرایط بهتری خواهد داشت!البته مشکلات فقط برای شما نیست تیم فولادنورد سیرجان هم به دلیل مشکلات نتونست نیمه دوم بازی کند،و این مشکلات برای تنها تیم پایتخت هم بود به طوری که اقای فتح الله زاده با نوشتن نامه ای درخواست کناره گیری تیم بانوان استقلال رو به دلیل نداشتن بودجه از لیگ برتر داشتند ؟!!!واقعا خنده دار بود برای تیم استقلال که انقدر در عرصه فوتبال ادعا دارند،این نشان از کمبود بودجه نیست نشان از سو مدیریت هاست که همیشه به ضرر بانوان کشورمون شده است!واقعا لیگ برتر امسال شاهکاری شده برای خودش،و تیمها فقط باید به فکر این باشند که چه جور می تونند در لیگ ادامه بدهند و قطعا همین مورد باعث کاهش کیفیت فنی مسابقات خواهد شد،هر تیمی که پول دارد صدر جدول قرار میگرد و هر تیمی که از لحاظ مالی با مشکل روبروست پایین جدول قرار دارد!و هیچ گاه شاهد نبرد برابر در لیگ فوتبال نیستیم!
ما بانوان توقع زیادی نداریم فقط میخواهیم همانگونه که به لیگ برتر اقایان نگاه ویژه ای میشود به بانوان هم همینگونه رفتار شود!توقع زیادیه میدونم پس بهتره بگیم همانگونه که به لیگ یک اقایان توجه میشود به ما هم اهمیت بدهند چرا که بانوان بیشتر از لیگ یک اقایان می توانند در سطح بین المللی مورد توجه قرار بگیرند!
تناقضات همیشه بوده و هست،روز شنبه بود که تیم ملی فوتسال مسابقه مهمی در مقابل روسیه داشت،داشتم توی خیابونمون قدم میزدم از جلوی دکه روزنامه فروشی رد شدم؛همه تیترها مربوط به برد پرسپولیس بود جز روزنامه استقلال که اون هم دلیلش رو میدونید!
به خودم گفتم بازی امروز روسیه مهمتر بود یا برد پرسپولیس؟کدومشون در سطح بین المللی بازتاب بیشتری خواهد داشت؟کدوم باعث افتخار کشورمون خواهد شد؟
یعنی انقدر بانوان بی بها هستند که تنها گوشه ای از یک صفحه  بین این همه روزنامه رو به خودشون اختصاص ندهند؟بنده اهل روزنامه نیستم چون روزنامه هامون تنها دنبال خبری هستند که مشتری جذب کنند تا اینکه به کشورشون خدمت کنند!متاسفانه ما همیشه جو زده عمل میکنیم،ولی امیدوارم به لطف خدا بانوان بیشتر از پیش حمایت بشوند و پیگیرش هم هستم!
admin بازدید : 12 یکشنبه 08 دی 1392 نظرات (0)

 

سرمربی تیم فوتبال ایثار گرگان در لیگ برتر :

با برد 3 بر 2 مقابل پاس همدان انتقام دوررفت را گرفتیم.

شادی مهینی در گفتگو با خبرنگار مهر با رضایت از عملکرد بازیکنانش در هفته 14 فوتبال بانوان افزود: بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتیم، حق تیم ما این سه امتیاز بود تا شرایطمان در لیگ بهتر شود.

وی ادامه داد: دو گل  بازی را میترا حسن پور وارد دروازه حریف کرد  و خدیجه طهماسبی زننده گل دیگرمان بود.

مهینی با اشاره به این که از 5 بازیکنانی که در نیم فصل با آن ها قرار داد بسته اند سه بازیکن به تمرینات تیم نیامده اند گفت: در حال حاضر شرایط روحی تیم با توجه به دعوت سه بازیکن به تیم ملی بزرگسالان بهتر شده است.

سرمربی تیم فوتبال ایثار گرگان در پایان خاطر نشان کرد گفت: هفته بعد بازی سختی در برابر آینده سازان میهن داریم اما تمام تلاشمان راخواهیم کرد که بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.
 

admin بازدید : 11 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)
 نتایج رقابتهای لیگ برتر فوتبال و فوتسال بانوان در هفته های چهاردهم و اول اعلام شد.

 

نتایج کامل دیدار های لیگ برتر فوتبال بانوان در هفته چهاردهم
پنجشنبه 5/10/92
فولادنورد کوه سیرجان – شهرداری بم (نیمه‌تمام ماند)، نیمه نخست 6 بر صفر به سود بم به پایان رسید.
نگار دژ شیراز 2 – همیاری شهرداری ارومیه 4
دلوار کشتی جنوب 2 – آینده سازان میهن یک
ملوان بندرانزلی 2 – استقلال یک
جمعه 6/10/92
وحدت گرگان 3 – پاس همدان2
نتایج کامل دیدار های لیگ برتر فوتسال بانوان در هفته اول
دانیال ایذه صفر - ملی حفاری اهواز 8
 قصر طلایی نوشهر 9 - شمشاد دلیجان 3
پرسپولیس - مس پارس اصفهان (معوقه اعلام شد)
پرسپولیس مشهد 6 - اشکنان یک
داماش گیلان 2 - کاسپین قزوین 8
پالایش و گاز آبادان - شهریار (معوقه اعلام شد)
admin بازدید : 7 پنجشنبه 05 دی 1392 نظرات (0)

ایراندوست: می‌توانیم در بازی‌های آسیایی خوب ظاهر شویم

اردوی تیم ملی فوتبال بانوان از فردا آغاز می‌شود.

 

مریم ایراندوست در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این باره گفت: برنامه تیم ملی فوتبال بانوان تنها یک اردو به عقب افتاد این اردو قرار بود انتخابی بین فوتبالیست‌های آذربایجان شرقی، مازندران و گلستان باشد.

 

وی با بیان این که اردوی تیم ملی تا دهم دی ماه ادامه دارد، افزود: ما درخواست بازی تدارکاتی برای تیم ملی داشته‌ایم و جلسه‌ای را هم با آقای کفاشیان در این باره خواهیم داشت. از فدراسیون خواسته‌ایم که در صورت امکان بازی تدارکاتی را با روسیه، اوکراین، تایلند و کره شمالی برگزار کنیم که باید برگزاری این مسابقات مورد بررسی قرار گیرد.

 

ایراندوست خاطر نشان کرد: ما حدود دو ماه فرصت داریم تا اسکلت تیم ملی را مشخص کنیم و در حال حاضر از 200 بازیکن در سراسر کشور شناسنامه داریم که می‌خواهیم 40 بازیکن را در اسکلت تیم ملی داشته باشیم.

 

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان درباره این که آیا تیم ملی فوتبال بانوان در بازی‌های آسیایی حضور خواهد داشت، گفت: هنوز چیزی به ما اعلام نشده است، اما در دوره خانم اکبرآبادی تلاش شد که تیم فوتبال بانوان ایران به این مسابقات برود، اما من پیش از این اطمینان داده بودم که اگر در این مسابقات حضور داشته باشیم می‌توانیم بازی‌های خوبی را ارائه دهیم.

admin بازدید : 27 پنجشنبه 05 دی 1392 نظرات (0)
پس از قبول سرمربیگری کویت
آزمون: می‌خواهم کارهایی انجام دهم که به یادگار بماند

  سرمربی سابق تیم ملی زیر 14 سال دختران ایران می‌گوید با قبول پیشنهاد سرمربیگری کویت می‌خواهد کارهایی انجام دهد که به یادگار بماند.
مریم آزمون در گفت‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره قبول سرمربیگری تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال بانوان کویت گفت: شب گذشته با آنها صحبت کردم. قرار است ویزا و قرارداد نهایی بیاید و من هم از سال 2014 کارم را در این کشور آغاز کنم.
وی درباره چگونگی پیشنهاد مربیگری‌اش از فدراسیون کویت، اظهار داشت: یک دوره کلاس مربیگری به مدت 8 روز در کویت برگزار شد و آنها هم برای اولین بار یک مربی محجبه می‌دیدند. با توجه به اینکه حجاب برای بانوان مسلمان این کشور اهمیت دارد با من صحبت کردند که در ایران فعالیتم به چه صورت است.
آزمون ادامه داد: پرونده و رزومه کاری من را دیدند. البته کویت یک مربی خارجی مرد داشت که از او راضی نبودند. به من گفتند اگر به شما پیشنهاد سرمربیگری کنیم قبول می‌کنید، که من هم گفتم باید شرایط را ببینم. فدراسیون فوتبال کویت گفت می‌خواهد من از سال 2014 کارم را در این کشور شروع کنم. من هم با شجاعی، نایب‌رئیس بانوان صحبت کردم و او هم گفت این پیشنهاد برای حفظ ارتباط بین دو کشور خوب است.
سرمربی سابق فوتبال زیر 14 سال دختران ایران با بیان اینکه برای اولین بار است در این رشته یک مربی هدایت کشور دیگری را برعهده می‌گیرد، عنوان کرد: هر شرایطی که خواسته‌ام این کشور برایم مهیا کرده است. قرارداد هم یکساله بستم، البته آنها تمایل داشتند مدت قرارداد بیشتر باشد که من همان یک سال را امضا کردم. دوست دارم کارهایی در این کشور انجام دهم که به یادگار بماند. فکر می‌کنم باید از پایه کارم را شروع کنم. تا جایی که می‌دانم آنها یک تیم بیشتر ندارند.
وی درباره رویارویی با مربیان ایرانی در مسابقات فوتسال غرب آسیا که در کویت برگزار می‌شود، گفت: کویت میزبان مسابقات غرب آسیا است که شهریورماه برگزار می‌شود. البته کویت رنکینگ پایینی دارد.

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    مهمترین دلیل انصراف تیم فوتبال بانوان سیستان و بلوچستان را چه می دانید
    جدو ل لیگ برتر
    آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 121
  • بازدید کلی : 2,662
  • انرژی مثبت
    اگر از اندیشیدن به دیروز دست برنداری فردای بهتری در کار نخواهد بود
    فال روزانه