loading...
فوتبال بانوان سیستان بلوچستان
admin بازدید : 7 پنجشنبه 05 دی 1392 نظرات (0)

آزمون سرمربی فوتبال و فوتسال بانوان کویت شد

در پی دعوت فدراسیون فوتبال کویت از مریم آزمون برای سرمربیگری فوتبال و فوتسال بانوان این کشور، این مربی قرار است از ابتدای سال جدید میلادی کارش را در کویت آغاز کند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، مریم آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در رده‌ پایه زیر 14 سال بوده و حالا کشور کویت از وی خواسته‌ تا سرمربیگری بزرگسالان فوتبال و فوتسال این کشور را برعهده بگیرد.

پیش قرارداد آزمون از کویت برای وی ارسال شده و قرار است آزمون تا پایان هفته پس از دریافت ویزا و قرارداد نهایی کارش را در کویت آغاز کند.

این قرارداد یکساله بوده و کویت از آزمون خواسته تا کارش را از آغاز سال 2014 شروع کند.

برای اولین بار است که یک مربی از ایران هدایت کشور دیگری را در رشته فوتبال برعهده می‌گیرد

admin بازدید : 12 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)


اسپانیا در خانه هم حریف برزیل نشد

 

 

تیم ملی فوتسال زنان برزیل با غلبه بر اسپانیا عنوان قهرمانی جام‌ جهانی را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، رقابت‌های پایانی جام‌جهانی فوتسال بانوان شب گذشته با رویارویی تیم‌های ملی برزیل - اسپانیا در فینال و پرتغال - روسیه در رده‌بندی پیگیری شد که نتایج زیر به دست آمد:

* پرتغال یک - روسیه 3

* برزیل 2 - اسپانیا یک

براین‌اساس تیم برزیل رده نخست جام‌جهانی را از آن خود کرد و اسپانیا که در خانه خودش بازی می‌کرد، به نایب‌قهرمانی رضایت داد.

روسیه سوم شد و پرتغال نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت.

تیم ملی فوتسال ایران با دو پیروزی (مالزی و اوکراین) و دو شکست (برزیل و روسیه) 6 امتیازی شد و نتوانست از گروه پنج تیمی‌اش به مرحله نیمه‌نهایی صعود کند.

پنجمین دوره این مسابقات نیز سال آینده با حضور 16 تیم به میزبانی روسیه برگزار می‌شود.

admin بازدید : 38 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

به گزارش سایت فدراسیون برنامه مسابقات  فوتبال بانوان به شرح زیر است : هفته هیجدهم: پنج شنبه 10 بهمن شهرداری بم – پاس همدان – ساعت 11:00 – ورزشگاه فجر بم ملوان بندرانزلی – وحدت گرگان – ساعت 13:30 – ورزشگاه تختی انزلی پالایش و گاز ایلام – دلوار کشتی جنوب – ساعت 9:30 – ورزشگاه تختی ایلام همیاری شهرداری – استقلال – ساعت 11:00 – ورزشگاه تختی آذربایجان غربی نگاردژ – آینده سازان میهن – ساعت 11:00 – ورزشگاه دستغیب شیراز هفته نوزدهم: جمعه 17 بهمن ملوان بندرانزلی – فولاد نورد کوه – ساعت 13:30 – ورزشگاه تختی انزلی پاس همدان – همیاری شهرداری – ساعت 13:00 – ورزشگاه مفتح همدان وحدت گرگان – پالایش و گاز ایلام – ساعت 11:00 – ورزشگاه آزادی گرگان دلوار کشتی جنوب بوشهر – نگاردژ – ساعت 14:00 – ورزشگاه بهشتی بوشهر آینده‌سازان میهن – شهرداری بم – ساعت 11:00 – ورزشگاه نجف‌آباد نجف‌آباد هفته بیستم: پنج شنبه 1 اسفند فولاد نورد کوه – استقلال – ساعت 11:00 – ورزشگاه تختی سیرجان نگاردژ شیراز – وحدت گرگان – ساعت 11:00 – ورزشگاه دستغیب شیراز پالایش و گاز ایلام – ملوان بندرانزلی – ساعت 9:30 – ورزشگاه تختی ایلام شهرداری بم – دلوار کشتی جنوب – ساعت 11:00 – ورزشگاه فجر بم همیاری شهرداری – آینده سازان – ساعت 11:00 – ورزشگاه تختی ارومیه هفته بیست و یکم: پنج شنبه 8 اسفند پالایش و گاز ایلام – فولاد نورد کوه – ساعت 9:30 – ورزشگاه تختی ایلام پاس همدان – استقلال – ساعت 13:00 – ورزشگاه مفتح همدان وحدت گرگان – شهرداری بم – ساعت 11:00 – ورزشگاه آزادی گرگان دلوار کشتی جنوب – همیاری شهرداری – ساعت 14:00 – ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر ملوان بندرانزلی – نگاردژ شیراز – ساعت 13:30 – ورزشگاه تختی انزلی هفته بیست و دوم: پنج شنبه 15 اسفند فولاد نورد کوه – پاس همدان – ساعت 10:30 – ورزشگاه تختی سیرجان نگاردژ شیراز – پالایش و گاز ایلام – ساعت 11:00 – ورزشگاه دستغیب شیراز شهرداری بم – ملوان بندرانزلی – ساعت 10:30 ورزشگاه فجر بم استقلال – آینده سازان میهن – ساعت 11:00 – ورزشگاه پردیس تهران همیاری شهرداری – وحدت گرگان – ساعت 11:00 – ورزشگاه تختی ارومیه لذا با توجه به مقررات سازمان لیگ و کمیته مسابقات امور بانوان تیم‌هایی که خواستار تغییر زمان مسابقه را دارند( در صورت موجه بودن) می‌بایست حداقل 14 روز قبل درخواست خود را به صورت کتبی به سازمان لیگ برتر و امور بانوان اعلام و پس از بررسی، تصمیم‌گیری و اعلام نظر خواهد شد.

admin بازدید : 9 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

تیم فوتبال آینده سازان میهن نجف آباد با حذف تیم بم صدرنشین لیگ برتر بانوان ، شگفتی ساز شدند .
در اولین دیدار از دومین دوره مسابقات فوتبال جام حذفی بانوان باشگاههای کشور تیم آینده سازان نجف آباد مقابل مهمان قدرتمندش تیم شهرداری بم با نتیجه ( 2 بر 1 ) به پیروزی رسید و به مرحله بعد راه یافت.
دو تیم بازی را محتاطانه آغاز کردند و تا اواسط نیمه اول ، بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد.
شاگردان شیوا امینی در تیم آینده سازان در اواخر نیمه اول بر شدت حملات خود افزودند و در دقیقه 44 الهام فرهمند اولین گل نماینده اصفهان را به ثمر رساند و نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید.
تیم شهرداری بم که نمی خواست وداعی زودهنگام با جام حذفی داشته باشد نیمه دوم را طوفانی آغاز کرد و توانست با گل پروین فرهادی بازی را به تساوی بکشاند.
اما این پایان کار نبود و پس از این گل باز هم تیم آینده سازان دست به حمله زد و صفورا جعفری گل دوم آینده سازان را به ثمر رساند.
15 دقیقه آخر بازی توپ و میدان بیشتر در اختیار تیم شهرداری بم بود اما دفاع مستحکم آینده سازان باعث شد تا مهاجمان ملی پوش شهرداری بم نتوانند از موقعیتها استفاده کنند و در نهایت بازی با نتیجه 2 بر یک به پایان رسید.
بااین نتیجه تیم شهرداری بم صدرنشین لیگ برتر فوتبال بانوان از دوررقابتها حذف شد وتیم آینده سازان نجف آباد هم در مرحله بعد باید با برنده دیدار فیروزآباد فارس و پاس همدان بازی کند.
دیگر دیدارهای فوتبال بانوان جام حذفی باشگاههای کشور روزهای پنج شنبه و جمعه برگزار می شود

admin بازدید : 8 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)
برنامه هفته چهارهم و پانزدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال بانوان از سوی کمیته مسابقات بانوان اعلام شد.
به گزارش سایت رسمی فدراسیون،
92/10/5-هفته چهاردهم-ساعت 11:00
فولاد نورد کوه سیرجان-شهرداری بم-تختی-سیرجان
نگاردژ شیراز-همیاری شهرداری ارومیه –دستغیب-شیراز
دلوار کشتی جنوب بوشهر-آیند سازان میهن-شهید بهشتی-بوشهر-ساعت 14:00
ملوان بندر انزلی-استقلال تهران-استادیوم تختی-انزلی-ساعت 13:30
جمعه 6/10/92-ساعت 11:00
وحدت گرگان-پاس همدان-استادیوم آزادی-گرگان
جمعه 13/10/92-هفته پانزدهم
دلوار کشتی جنوب بوشهر-فولاد نورد کوه سیرجان-شهید بهشتی-بوشهر-ساعت 14:00
پاس همدان-ملوان بندر انزلی-استادیوم مفتح-همدان-ساعت 13:00
همیاری شهرداری ارومیه-شهرداری بم-تختی-ارومیه-ساعت 11:00
استقلال-پالایش و گاز ایلام-پردیس-تهران-ساعت 14:00
آینده سازان میهن-وحدت گرگان-نجف آباد-اصفهان-ساعت 11:00
admin بازدید : 38 پنجشنبه 28 آذر 1392 نظرات (1)

 

کسی پاسخگوی بانوان فوتبالیست سیستان و بلوچستان نیست

بانوان فوتبالیست سیستان و بلوچستان پس از کناره گیری این تیم از لیگ برتر به دنبال مسئولی میگردند تا پاسخگوی مشکلات آنها باشداما ظاهرا مسئول دلسوزی پیدا نمی شود تا پاسخگوی آنها باشد

صدای بازیکنان فوتبالیست استان به گوش مسئولین نمی رسد و این ضعف رسانه ها بویژه صدا و سیمای مرکز استان است که گزارشگر ورزشی آن خود را به کوچه علی چپ زده است و علی رغم اخبار ناراحت کننده بانوان ،آن را انعکاس نمی دهد تا مسئولین هیات  در گزارشات خود از افتخارات بی چون و چرای خود بگویند و به به و چه چه بزنند که همه چیز در هیات به خوبی پیش می رود و مشکلی وجود ندارد

اما هیچکس نمی تواند صدای بانوان فوتبالیست را خفه نماید حتی اگر سالیان سال طول بکشد انها بدنبال حقوق گمشده خود خواهند بود و روزی این صدا تبدیل به فریادی می شود که همه بدانند چه بر سر فوتبالیستها آمد و چگونه حقوقشان ضایع گردید وشاید این فضای مجازی به آنها توان فریاد را بدهد و کسی صدای آنها را بشنود  آهای ...کسی نیست به فریاد بانوان برسد ...آهای ...کسی اینجا نیست

 

  بانوان فوتبالیست سیستان و بلوچستان غیرت مردانه دارند و پای تیم خود ایستاده اند و منتظر روزی هستند که تواناییهای خود را ثابت کنند شما نیز فریاد بکشید آهای ...

 

admin بازدید : 11 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، 
چهارشنبه4/10/92-هفته اول-ساعت 11:00
ردیف اول -ماشین سازی تبریز-شهرداری البرز-تبریز
ردیف دوم-سایپا زابل-شهرداری مراغه-زابل
شنبه14/10/92-هفته دوم-ساعت 11:00
ردیف سوم-آراد کرمان-مهدیه تبریز-کرمان
ردیف  چهارم-برنده ردیف اول-هلال احمر تبریز-
ردیف  پنجم-شمالشرق تهران-برنده ردیف دوم-تهران
ردیف ششم-فجر دیر بوشهر-میل آمل فرنگ قم-بوشهر
جمعه 20/10/92-هفته سوم-ساعت 11:00
ردیف هفتم-برنده ردیف3-برنده ردیف 4
ردیف هشتم-برنده ردیف 5-برنده ردیف 6
پنجشنبه 26/10/92=-هفته چهارم-ساعت 11:00
ردیف نهم-مس پارس اصفهان-برنده ردیف 7-اصفهان
ردیف دهم-پخش و پالایش نفت آبادان-دانیال ایذه-آبادان
ردیف یازدهم -قصر طلایی نوشهر-شهرداری اشکنان-نشهر
ردیف دوازدهم -شمشاد دلیجان-پرسپولیس مشهد-اراک
ردیف سیزدهم -هیات گیلان-کاسپین قزوین-گیلان
ردیف چهاردهم -شهریار-برنده ردیف 8-تهران
جمعه 9/12/92-هفته پنجم-ساعت 11:00
ردیف پانزدهم -برنده ردیف 9-برنده ردیف 10
ردیف شانزدهم -برنده ردیف 11-پرسپولیس تهران
ردیف هفدهم -برنده ردیف 12-ملی حفاری اهواز
ردیف هجدهم -برنده ردیف13-برنده ردیف 14
هفته ششم-زمان متعاقبا اعلام می شود-ساعت 11:00
ردیف نوزدهم -برنده ردیف 15-برنده ردیف 16
ردیف بیستم-برنده ردیف 17-برنده ردیف18
فینال مسابقات-ساعت 11:00
ردیف بیست و یکم-برنده ردیف 19-برنده ردیف 20
admin بازدید : 8 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)
تیم ملی فوتسال دختران ایران شب گذشته به مصاف تیم ملی اوکراین که عنوان پنجم جهان را بدک می کشد رفت و پیروز میدان شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، دیدار دو تیم ملی فوتسال دختران ایران و اکراین از سری رقابتهای جام جهانی کوچک اسپانیا شب گذشته از ساعت 22:00 آغاز شد که این دیدار با نتیجه 4 بر دو به سود تیم ملی ایران به پایان رسید.
گفتنی است؛ در نیمه اول دو گل نیلوفر اردلان و یک گل فاطمه اعتدادی و در نیمه دوم یک گل نیلوفر اردلان برای تیم ملی فوتسال بانوان به ثمر رساندند.
نیمه نخست بازی سه بر صفر به سود ایران به پایان رسیده بود.
 
 
admin بازدید : 10 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)
تیم ملی فوتسال بانوان ایران بعدازظهر امروز بیستم و پنجم آذرماه به مصاف تیم قدرتمند برزیل رفت که این دیدار با برتری تیم ملی برزیل همراه بود.

 

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، دیدار دو تیم ملی فوتسال ایران و برزیل از سری رقابتهای جام جهانی کوچک اسپانیا بعدازظهر امروز راس ساعت 19:00 برگزار شد که این دیدار با نتیجه 7 بر یک به سود تیم قدرتمند برزیل  به پایان رسید.
گفتنی است، نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید اما در نیمه دوم به دلیل 5 اخطاره شدن و خطاهای پنالتی ایران بازی را به تیم قدرتمند برزیل واگذار کرد.
تک گل ایران در دقیقه 7 توسط فاطمه اعتدادی به ثمر رسید.
مسئولین سفارت ایران در مادرید به همراه تماشاگران ایرانی و اسپانیایی این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.
لازم به ذکر است، تیم ملی فوتسال بانوان ایران فردا 22:00 به وقت تهران به مصاف تیم اوکراین می رود.
اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می شود.
admin بازدید : 29 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (1)

دروازه بان ملی پوش سیستان و بلوچستان به سرخپوشان گرگان ملحق شد

 

دروازه بان ملی پوش فوتبال بانوان سیستان و بلوچستان پس از حضور ناموفق در این تیم به سرخپوشان گرگان پیوست

گفتنی است مریم نامی در ابتدای فصل با قراردادی یکساله به تیم سیستان و بلوچستان پیوست و پس از یک نیم فصل حضور در این تیم و پس از منحل شدن آن با دو پیشنهاد از تیمهای سرخپوشان گرگان و ملوان بندر انزلی مواجه گردید و در نهایت با تیم سرخپوشان به توافق دست یافت

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    مهمترین دلیل انصراف تیم فوتبال بانوان سیستان و بلوچستان را چه می دانید
    جدو ل لیگ برتر
    آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 53
  • بازدید ماه : 53
  • بازدید سال : 160
  • بازدید کلی : 2,701
  • انرژی مثبت
    اگر از اندیشیدن به دیروز دست برنداری فردای بهتری در کار نخواهد بود
    فال روزانه